Saturday, May 06, 2006

Tuggummits resa

Det började som en lugn kväll i munnen på en bollstabo. Plötsligt kommer en tjej som kallar sig själv "hångel bruden" och utan att jag vet ordet av slungar min ägare över mig till denna såkallade bruds mun. Först tyckte jag att det känndes ganska slämigt och otrevligt men efter att jag upptäckt att hångelbruden också var innehavare av en vacker vit klump, identisk med mig själv, blev de hela ganska hemtrevligt. Vi smälte ihop och bildade en enda vitklump.
Precis när jag och min nya partner börjar trivas i vår nya miljö kommer en till våg med saliv som slungar oss över till en ny mun. Jag känner att munnen inte tillhör min ursprungliga ägare eftersom att de är kvinnlig. Jag hör genom kinden att kvinnan är het och tillhör samma grupp som den tidigare "hångel bruden". Gruppmedlemarna tillhör den fruktade gruppen "kollektivhånglarna" och jag förstår då att min resa inte är slut eftersom att gruppen har ytterligare en medlem. Och precis som jag förutspått får jag ytterligare en gång en ny ägare, men denna gång går inte resan lika smärtfritt. Jag får befinna mig i ett mellanlägge mellan dom två munnarna innan jag sedan hamnar utanför en bit ner på kinden. Men tillslut lyckas min tredje ägare föra mig till den tredje medlemens mun.
Där slutar min kväll.
Trots allt en mycket trevlig kväll.
Hångelnight

2 Comments, so far!:

Blogger Lina said...

vem har du hånglat med? tell me all aboooooout it?

9:08 pm  
Blogger Hanna Persson said...

Hanna Persson erkänner sin del i historien.

9:05 am  

Post a Comment

<< Home