Friday, January 05, 2007

young folks

fy vad jag gillar att snacka med min föräldrar. det är så sjukt uppfriskande att tala om sina egna uppfattningar om hur personer är och varför dom egentligen gör som dom gör. jag har släktingar som helt klart har drag som dom flesta tycker är sjukt irriterande eller till och med ohållbara men om man kan släppa sina egna värderingar och se under ytan kan man finna de riktiga och äkta. de finns helt klart en anledning varför alla är som dom är. detta faktum blir jag mer och mer övertygad om ju mer jag utforskar mitt och andras liv.

tack mamma och pappa för att ni låter mig prata fritt, och med eran hjälp (+ lite Olde English cider) skapa en äkta bild över livet och dess svårigheter.


jag tror, trots allt!, att jag växer........

1 Comments, so far!:

Blogger Hanna Persson said...

Det gör du

6:04 pm  

Post a Comment

<< Home