Saturday, May 12, 2007

say anything









1989
om någon skulle berätta handlingen
skulle jag skratta
aldrig tro att jag verkligen skulle gilla den

men det gör jag
jag gillar scenerna
och gillar skådisarna
gillar låten- In you eyes

lyssnar på den nu
har gjort det i flera timmar

ser bara den charmiga killen John Cusack
göra allt
ser tjejen som faller Ione Skye
för honom
ser dom
ser honom gråta

Lloyd Dobbler: She's gone. She gave me a pen. I gave her my heart, she gave me a pen.

ser dom flyga iväg
till ett annat liv...

Lloyd Dobbler: One question: do you need... someone, or do you need me?... Forget it, I don't really care.

nu måste jag bara se High Fidelity





1 Comments, so far!:

Blogger Hanna Persson said...

Skicka låten till mig så kan jag också älska den :)

9:30 am  

Post a Comment

<< Home