Sunday, March 02, 2008

analyse

tori husum, kvällens babe!

jag har inte riktigt vant mig vid att jag kan analysera mig själv. det är lite creepy men intressant som fan. dubbelmari och stabel hade inflyttningsfest i går. efter ett visst alkoholintag blir jag sittandes brevid en snubbe jag är kompis med. de sjuka med den här situationen är att det är JAG som måste styra, snacka och vara den roliga. ALL THE TIME. det börjar bli lite slitsamt. är det inte killen som ska underhålla, eller åtmindstone komma med någon morsam kommentar då och då? det är inte bara med honom jag hamnar i den rollen utan nästan hela tiden! jag vill ha en brasse brännström! någon som kan komplitera mig ibland.
samtalet i går slutade iaf med att jag blev så less på att han ibland är helt hämmad att jag tar upp en fettstor bit brownie som jag proppar in i käften så att jag nästan kvävs. till sist får alla runt bordet ett skatt åt den "kula, knäpp tanten". efteråt känner jag mig JÄvligt attraktiv och börjar inse att min egenskap som den konstanta singeln inte är så svårförstårlig som jag ibland vill få det till. folkens, jag är här med färdig analyserad.



kulturtant nr1 och 2 hade iaf en liten kul stund mellan rödvinsglasen, dock ingen runaway this night. maybe next time...

1 Comments, so far!:

Blogger Hanna Persson said...

livet är hårt som kulturtant. I'm telling you, we're better of alone.

8:56 am  

Post a Comment

<< Home