Monday, January 15, 2007

förvirrad 3000

Det är lika bra att få det gjort nu. så snart som möjligt. eller inte riktigt. jag måste få några dagar på mig att förbereda mig. men från och med nästa vecka är de okey.

snälla snälla kan du inte ordna detta
fattar du hur dysfunktionell jag är innerst inne
om jag inte hade skulle jag var ett vrak

------------------------------------------------------------------------------------------------

jag såg gud ligga i en säng jag gick genom korridoren jag tittade
in i rum efter rum det var ingen som såg mig

jag smyger in i dina föräldrars trädgård
jag ställer sju tomma ölflaskor utanför dörren
det är ett tecken
det betyder att jag ångrar mig

------------------------------------------------------------------------
att jag ångrar att jag retade dig för att du luktade piss
då kommer du mot mig
du frågar: om du visste det som du vet om mig nu -

skulle du då ha behandlat mig annorlunda


-----------------------------------------------------------------------------
om jag säger klor tror du jag menar sånt som dödar bakterier i vattnet i simhallen eller tror du jag menar såna som river?

0 Comments, so far!:

Post a Comment

<< Home