Wednesday, March 19, 2008

drama


jag behöver drama. på många sätt hatar jag överspelande och känslomässiga berg och dalbanor . det är även med på min topp fem lista över hur jag verkligen inte vill att folk ska uppfattar mig. jag, dramaqueen! skulle inte tro de va. men trots detta sucktar jag efter de. jag vill ha drama! ouppnålig kärlek, nattliga samtal med repliker som "men eg elsker deg!", otrohet och hemliga beundrare. visst har jag senaste tiden skapat drama, det tvivlar nog ingen i min närmaste krets på... men det är en drog, mermer! snälla kan någon ge mig ro, ge mig allt jag vill ha så att dramadaman kan gå och lägga sig i kistan på vinden, en gång för alla.

1 Comments, so far!:

Blogger Hanna Persson said...

vi är en livsfarlig drama.kombo vi två!

ps. påminn mig om att ta med din tröja på måndag! ds.

4:42 pm  

Post a Comment

<< Home