Saturday, January 20, 2007

25 frågor





1. ålder: snart inne på det tjugonde

2. har druckit dry martini: ja

3. bor på ett zoo: ja

4. knäpp: ja!!

5. heter hund,katt och marsvin: mozze,svenne och artur

6. gillar: konst, musik, idrott, böner, att dansa, böcker och mörk choklad

7. gör ganska ofta absurda knäppa saker: ja, om man kallar varje dag för ofta

8. bra film: garden state

9. har brevkompisar: 3 st

10. undrar: would you be my fucking boyfriend?

11. älskar min bror: ja <3

12. snäll: vill verkligen vara de!

13. knäpp: ja!!

14. smart: vill verkligen vara de!

15. jacka: mammas gamla som hon har hittat, den är gammal och het

16. tvättar håret: ja, ibland

17. vill: skratta ofta

18. gör: promenerar med hund, fantiserar (a lot!), har absurda visioner som jag försöker genomföra, ser film, gör knäppa saker som jag sedan ångrar, läser böcker om fina människor, har låtsas samtal i huvudet som jag sedan kan få för mig har hänt på riktigt

19. knäpp: ja!!

20. heter: tove

21. sympatiserar med: felicity, sjuka människor

22. har en vän i bjärnum: ja, även en i kramfors

23. har: ibland röd näsa

24. knäpp: ja!!

25.ett bra sätt?: vet ej

0 Comments, so far!:

Post a Comment

<< Home