Friday, May 30, 2008

luftas

igår var det sista dagen med examens, alla som stod gick hem till peter en sväng.
vi luftade oss och gick dit, jag gick mest dit för att få ha mina nya second hand-fynd på mig. älskar brillorna, väskan, skorna och mina virkade svarta handskar. passade även på att ha lite klack, måste ju utnyttja det nyktra tillfället! (jag ser dock ut som en super sminkad väderdama på denna bilden, icke representativt)

åse hade pappas gammla svettigajoggväska och matchade det med en blå sommarklänning från england. jävligt hot, tack pappa!


jag och min vän hade sommar klänning och bara ben! det var 30 grader igår, snacka om att jag var svidd!
jamen titta här, solglasögonen för 25 kr I love! jävligt bleka ben på den där detektiven, litet minus.
nu ska jag läsa...hej!






0 Comments, so far!:

Post a Comment

<< Home